Morgon! :)

Tjow!

Nu har man vaknat och ätit frukost och allt sånt där :)
Och nu sitter man här och lyssnar på KICK - Fest hos mig
den är bra och sen ska man väl vara med BÄSTISEN, hon kommer hit till sin fammo på antennvägen <3

och vi ska vara med Pontus och linn (linn är min lillasyrra)
sen skulle kanske Kjell komma men vi har inte fått veta svaret än :/
Jag
tror vi kommer få de KUL!

Lika KUL som vi hade sist iallafall , de ägde ju fett sist vi var med pontus hahah...
Det här blev oxå ett ganska långt skrivet inlägg men de är bara roligt för då får dom som läser mer att läsa.

Nu ska jag vara på datan och lyssna musik och
roa mig :P
och vänta på att BÄSTISEN ska sluta skolan så hon och jag kan vara med varandra... Jag ska iallafall försöka roa mig fast  de är inte lätt om jag inte är med BÄSTISEN de är mest bara hon som kan roa mig haha!

Men nu  ska jag gå och göra lite annat typ spela sims 3.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback