Topher Grace <333


<3333333333333333333 :*;*:*;*!

Mumsplums.

Hallåhallå.
nyss bakat chokladbollar med alicia och linnn, skit najjz.
man har blivit sjuk också, fast får hoppas att de försvinner snart så man kan göra nått utan att man får ont i halsen.
snart blir det nog lite friskluft typ draa ut i brillz eller nått liknande. ;*
vet att jag skriver korta inlägg men det är för att jag inte kommer på nått roligt attt skriva på min blogg, så jag är ganska tråkig :p
men dethär blev iallafall nått att läsa , annars brukar jag ju typ bara skriva 1sak men nu har jag faktiskt skrivit på som fan.
Ha det bra, imorn kommer en ny dag.

puss o kram! <3 :*

lite o göra.

Hejj däär.
har nyss tagit bort lite gammla inlägg för hade ändå inget annat att göra och sen så var dom ganska så gamla dom som jag tog bort.
men hinner inte skriva så mycket så får nog bli en kort rad ikväll.
har iallafall inte gjort så mycket mer än att lyssnat musik och varit med alicia, räätt så chill.<3

nu ska jag gå.
puss o kram <3 :)

övernattningen! :D


Hallå där ! :)
Har övernattat hos min kompis alicia , vi var typ vaken till fyra på morgonen eller ja .. alicia somnade där vid tre men jag somnade vid fyra tiden.
Så har man vaknat för 1 timme sedan typ och nu... vet jag inte vad vi ska hitta på antagligen bara vara på datan och ta det chill :)
senare blir det väl typ att dra och möta en till kompis , men innan dess så ska vi chilla gärnet ;)
Nu blir det musik och mycket mer.

Puss o kram ! <3 :)


vakat natten lång ;)

hejj där :)
nu sitter man här och har vakat hela natten igen , jobbigt.
Man går till sängen och försöker sovaa men efter att man har lagt sig så blir man pigg och vill bara gå till datan igen :p
nåväl snart ska man väl ta och ladda upp lite bilder på va man gjort under den långa natten ;)


nu kommer dom..

nog målar man naglarna bra , eller? ;)


här hade man riktigt tråkigt så tog en bild på mig i brillz ;)






Nää nu ska jag nog ta och lyssna lite musiik sen blir det väl annat :)

puss o kram! <3