Mårrån ! :D



Godmårrån ;D
har vakat igen dårå , har vänt på dygnet och måsste fan vända tillbaka det innan jag slutar sova helt :p
haha idag kommer våran kussin mimmi , det ska bli skit naajjz ! ;D
längtar redan efter henne :b
aja nu sitte man väl ba här och chillar och lyssnar musiik på både tv och datorn ;bb
det är rätt sååå najjz ! :D
nu ska jag väl ta och slänga in ett fotto elle nått sen ska jag väl dra till sängen och slåå igång en film sen blir det väl att sova eller bara ligga vaken :)

Aja pusshejjdåå ! <3 ((;

Tyff sovdag (:



Hejzan ! :D
idag har jag bara sovit för det finns väl inget annat shit att göra ;)
snart ska man väl börja bege sig till sängen och kolla tv :D
är sjuk , har hosta men inte såå allvarligt , det är iallafall bättre än vad det var igååår. Igår hade jag ont i halsen , ont i magen och hostade exstremt mycket hade feber också men nu börjar jag bli frisk igen såå man får väl hoppas lite ;)))
imorron kommer våran kusin och då måste jag vara frisk för man vill ju inte vara sjuk när sin kusin kommer som man inte har sett på skit länge ;D
Jaaajustja höll på glömma att berätta att jag har fått en ny mobil också den ser ni på bilden , så jäkla najjz ! ;))

aja nu ska jag iallafall dra och göra något tråkigt :)
Hejdåå! ((: