HALLOWEEN!

 
Hallå hallå! (^_^)
här ligger man i sängen och fixar saker på bloggen och samtidigt myser ;)
Snart ska vi ut på ''Bus eller godis'' , vi ska skrämma alla små barn! mohahahahaha!!!
De ska bli så jäkla kul asså!!


Men aja nu ska jag dra pööz tjao ha en hemsk halloween! 
  


Godmorgon!

Nu har man vaknat och sitter här och äter godis och dricker läsk dom andra sover fortfarande jag e den enda som e vaken så jag får vara helt knäpp-tyst.

Jag orkar inte skriva så mkt nu men kan försöka skriva lite mer!

Idag ska jag väl bara stanna hemma och vara med min kusin och min lilla syster om dom inte ska någonstans typ till någon av min lilla systers kompisar ;)
vi ser ju hure blir med jag ska iallafall skilla.

Nu ska jag dra och äta frukost istället....
pözz på er alla <33


Festen som blev lyckad :)

Hallå hallå!
Nu är man hemma från festen de var skit kul vi lekte ''herren på teppan'' 
och sen gick vi in igen och såg en riktig skräckfilm som de var skit mkt blod i dom högg av huvuden och allt hahah de var kul <3




Nu sitter jag här som vanligt och chattar med folki (folk)
Så ni vet så har jag inte någon mobil haha så ni få nå mig på msn :)

sees pözzi på er gödnatt<3


ICA JERRY! x)


Den här är kul xD

Snart är de natt...

Nu äre snart natt och jag sitter ännu vaken och smsar och chattar m.m
imorron kommer min kusin Mimmi de ska bli kul de e så länge sedan jag såg henne <3
ser värkligen fram imot att få träffa henne...
Jag och mimmi ska vara med Marlené imorron jag tror Marlené längtar tills imorron jag och Mimmi ska fixa oss till festen och hjälpa Marlené och fixa hemma hos henne vi ska fixa så bra som möjligt!


Nu ska jag dra och hämta nått gött att äta pözz tjao <33


Lyssna och kommentera <3


Den här är bra <33 älskar deras låtar<3

Skriver en snabbis nu, sen på kvällen ;)

Idag har man väl inte gjort så mkt bara varit inne på datan , ikväll skulle jag vara med marlené men så blev de inte tydligen :'(
Imorron ska jag gå på marlenés fest hon firar halloween och sin föddelsedags fest de ska bli kul de kommer desutom två killar 1 av dom är min lillasyrras kille
<3
Nu ska jag fortsätta chatta på msn så att dom inte tror att jag dissar dom som jag chattar med haha pööz tjao<3