Kiruna=Mitt hem! :)

Tjohej!
Nu har jag flyttat tbx till kiruna och färgat håret rött
xP
Jag har ingen egen data just nu så skriver från linns data ....

Det var skönt att flytta tbx hit för nu kan jag skriva på bloggen hur mkt jag vill, min mamma bryr sig inte om att jag har en blogg.Jag trivdes inte så bra hos pappa för där fick jag inte ha en blogg hur mkt jag än bedde på bara knän fast och säger ''snälla snälla'' hundra gånger men nu kommer jag typ skriva varje dag så ni vet så nu behöver ni inte oroa er för att jag kommer sluta helt ;)

Nu ska jag berätta vad jag har gjort idag och inte slösa tiden med att skriva småsaker och bra nyheter haha

Idag har man väl bara åkt bil och färgat håret rött x)

Jaja nu ska jag gå och duscha pözz hejs<3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Trist att du behövde flytta pga omständigheterna :( men skönt att du ät hemma igen! :)

Jättekul att du ska komma igång med bloggen igen! :):)

2009-11-10 @ 16:15:38
URL: http://mimyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback