Hello!

Tjow!
Jag, Alicia & Linn håller på göra en film som vi ska lägga ut på youtube
jag är filmare och Linn & Alicia är såna här som pratar och dansar och gör saker typ trick!
Nu ska jag bara skriva lite för jag kommer ju såklart berätta på kvällen sen om inte internet stänger ner om den gör de så skriver jag imorron på morgonen om inte Linn är inne...

Vi kommer
filma ny video varje dag typ nu ska jag skriva upp vad dom ska säga i kameran så nu måste jag dra.
Det blev ett litet inlägg det här <3

Pözz tjows!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du måste länka till filmen sen!

2009-11-20 @ 14:14:51
URL: http://mimyy.blogg.se/
Postat av: alicia

bara bäääst alltså <3

2009-11-30 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback