Ganska jobbig dag men ändå bra x)

Tjow!
Idag har jag varit först med rebecca och sen så kom kjell och då var vi med han och sen åkte rebecca hem så då gick jag och kjell till mig <3
Men de var skit kul för kjell skrattade åt allt jag sa och gjorde xD
Efter typ 15 minuter ringde alicia och frågade ifall hon kunde vara med oss och ifall de går bra för kjell att hon är med oss och då sa han att det är inga problem för han... så då var vi med alicia och dom typ slogs hela tiden (på skoj)
så de var kul, de var skit jobbigt idag för att rebecca höll på hela tiden och bråka och kalla mig dumma saker de var helt stört hon är ju helt knäpp x)
och sen försökte hon bli vän med alicia fast de fattar man ju att alicia aldrig skulle vela :D
Men nu ska jag tyyp sticka och fika till kvällen så jag inte blir hungrig på natten xD



Pöööözz på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback