Det var synd!

Tjo!
Idag har man bara varit på datan bus bråkat med lilla syrran och fick Rebecca att garva ihjäl sig i telefonen när hon hörde när vi bus bråkade :)
Jag har bara varit hemma för jag går ju inte i någon skola som tur är xP
Det var jätte synd att Rebecca inte kunde komma till sin fammo idag vi hade ju så kul i helg...
men de är tur att hon kommer imorron hoppas hon kommer dom andra dagarna oxå x)
Imorron ska vi vara med Pontus och min lilla syrra och kanske en som heter Kjell , det sak bli skit kul hahaha!
Nu sitter jag och chattar med Rebecca på msn, hon väntar på att jag ska bli klar med det här inlägget så hon kan få läsa det!

Nu ska lilla syrran in på datan...
Puss tjous <3



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Den låten är bra :)



sv: tack så mkt! :)

okej

2009-11-16 @ 22:59:37
URL: http://mimyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback