Allt blev skit!

Tjow!
Nu sitter man här och skriver igen och snackar med lite folk på msn...
Jag har nyss varit med rebecca allt blev skit för pontus sa att han skulle vara med oss men nu kunde han inte och kjell kunde inte heller komma fick vi reda på men jag och kjell har typ snackat hela eftermiddagen på sms, han verkar jätte schysst! x)

Vi satt bara i ett rum och snackade inget mer typ, jo vi gick ner sen och fikade men vi satt typ bara där och fikade och sen var vi tvungen att gå hem (jag och linn min lilla syrra)
för vi skulle äta mat och sen skulle rebecca hem så vi kanske bara var med henne 30minuter eller så
hade varit kul om hon hade stannat då hade vi kunnat ringa någon kille och be den eller dom killarna komma....

Men hoppas rebecca ska komma på tordag då ska vi vara med pontus tydligen, hoppas han kommer då så vi får skratta lite ;)
men de jag vill de är att pontus tar med sig kjell så linn kanske kan fixa ihop oss fast först vill jag se han liksom jag vet typ inte hur han ser ut ju så man får väl se på torsdag vad som händer.
Gud vad man längtar!

Men nu ska jag dra och äta något gött så vi ses alla läsare <3
PÖÖÖZ TJOWS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback