Trååkigt!

Hej!
Idag har jag bara trååkat tills alicia kom och nu sitter hon och spelar och jag sitter och skriver på bloggen lite senare ska vi baka pepparkakor  :)
det ska bli göött
degen är ju godast så klart!
Nu ska jag fortsätta trååka :P
kanske smsa lite med kompisar och sen ska man baka lite och äta lite deeg xD
Och sen idag har jag fixat en klocka på bloggen som ni ser under min profilbild ;)
visst är den sööt (hunden i klockan)
och sen såå kanske nii oxå ser att jag har satti färg på söök knappen och kommentar knappen =>
Och nuu ska jag draa och klää julgranen...

Hejss!!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ååhh va gott med pepparkakor och degen <33 :)

2009-12-02 @ 21:57:17
URL: http://mimyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback