Smsat, sovit, vaknat,sovit xP

Godmorgon!
Igår natt satt jag och smsade med min kusin mimmi och sen så somnade hon tydligen x)
men jag satt typ uppe och spelade bowling på mobilen till 3 på natten :P
jag hade ju inget annat att göra så då får man väl spela lite sen somnade jag och vaknade nått där vid 10 för att det var någon som höll på greja utanför mitt fönster, men sen till slut så blev det tyst och då somnade jag om och vaknade av att janne kom upp och sa att jag skulle vakna :)
så då vaknade jag och nu sitter jag här och skriver!

Nästa vecka ska man börja skolan fyfan vad det suger >:(
Jag vill bara vara så här ledig och inte gå i någon skola :P
och jag känner ingen på den där skolan jag ska börja på, det ska bli så pirrit xD
Men nu ska jag nog dra och kolla lite tv och smsa lite med kompisar och så :)

Pöözz
Hejdå!!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

halvsov när du skickade första smset, och halvsov igenom resten när du skickade, men sen somnade jag! haha

2009-12-01 @ 16:09:20
URL: http://mimyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback