Fiilm dag! xP

Hejsan!
Nu är de bara 4dagar kvar tills man börjar skolan :P
uch fyfan vad de suger asså nåja idag såå vaknade jag föörst av att min telefon ringde och då stod de dolt nummer och jag gissar på att det var dom däär svinen sandra och jenny x)
dom håller på för ingenting jag vet inte vad jag har gjort doom dom ringde tvåå gånger och förstaa gången jag svarade så var det helt tyst i telefonen och sen kollade jag det missade samtalet och då stod de dolt nummer så doom hade ringt 2 gånger och sen innan dom hann ringa igen såå stängde jag av mobilen och somnade om och sen har jag inte haft på den på typ 5-6 timmar xD
och sen rästen av dagen har jag bara kollat film och varit med alicia :D
det har varit kuul <3
men nuu ska jag dra och kolla film igen med alicia och linn!

Heejdåå <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback